AW1233333 asked:


農夫Feat. 黃秋生-奇蹟作曲:C-Infamous 填詞:6 Wing / C Kwan 編曲:C-Infamous 監製:C Kwan 幾多幾多年通街通街奔波我屋企都無返過無好好地坐一坐個看更睇一睇我你到底邊個係我猛禁錯猛禁錯個密碼鎖媽子好似老咗面都凹咗好似瘦咗我無認真去好好睇真佢平時返親去屋企每次都好醉呢幾年無論喺出面撈到幾掂供樓同煤氣水電陷辦爛都係你俾錢但係屋企人好耐都無見過幾面呢度係一個私人廁所一間時鐘酒店返嚟就瞓瞓醒就走拍拍籮柚有時間抖抖淨係識約朋友飲酒飲完就抆抆咗就嘔擰轉頭有碗湯擺喺檯擺到凍晒擺天光擺到六合彩都中埋依然未飲過一啖幾時先搵返一晚一家人食返一餐安樂茶飯Isn't it a miracle? It's another miracle Isn't it a miracle? It's another miracle Now I believe , I believe Miracles can be. Now I believe , I believe Miracles can be. Now I believe 喂俾我喂俾我講句真係多謝喺呢度你俾我搵到最好嘅嘢我要謝謝家姐細個覺得你煩出嚟做嘢先知妳煩唔過啲老闆多謝哥哥成日同我爭爭嘢玩爭到爛我奸到爭住喊但係出面嘅難關幾難同人爭就算幾想喊都要笑得好燦爛我老豆從來唔開口細個嘅時候我以為佢係啞架可怕都唔及而家大家講親係廢話話講真係假架媽媽細個妳拖我手大個我拖女朋友咁多個年頭多謝你承受咁多句街頭無厘頭嘅問候啲人無品會問我係貴親屋企人唔駛問永遠當我係貴賓咁大個人淨係諗緊點樣搵銀不如等陣搵搵永遠等緊你嘅屋企人Isn't it a miracle? It's another miracle Isn't it a miracle? It's another miracle Now I believe , I believe Miracles can be. Now I believe , I believe Miracles can be. Now I believe

arrow
arrow
    全站熱搜

    jushiung 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()